Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachtenafhandeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Faillissement Experieur B.V. (eigenaar en exploitant Trendybed.nl tot 01/02/2022)
Decoware heeft de domeinnaam Trendybed.nl exclusief boedel per 1 februari overgenomen via de curator die het faillissement afhandelt van de vorige eigenaars zie: https://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/1653431/experieur-b-v.aspx
Wij betreuren het dat er vele mensen gedupeerd zijn door Experieur bv helaas kunnen we dit voor u niet volledig oplossen aangezien dit gebeurd is voor de overname van de domeinnaam Trendybed.nl door ons, wij hebben enkel de domeinnaam gekocht. Het bedrag dat u dus betaald heeft voor uw bestelling is terecht gekomen bij Experieur B.V. en niet bij ons, U kunt het beste uw vordering indienen bij de curator.
Oomen & Sweep advocaten
Email: [email protected]
Echter willen we u wel tegemoet komen middels een korting van 50% op een nieuwe bestelling. De komende periode zullen in het teken staan van de website opschonen en aanvullen en we hopen dat deze zo snel als mogelijk weer up-to-date is.
U kunt bij ons ook kiezen voor achteraf betalen via Billink waardoor u geen enkel risico loopt en hopen hierdoor ook uw vertrouwen voor de toekomst te winnen aangezien we al meer dan 15 jaar in het bedtextiel werkzaam zijn.
Mocht u gebruik willen maken van deze korting dan horen wij dit graag, u geeft aan ons het oude bestelnummer door en wij zullen dan een kortingscode aanmaken van 50% die u kunt gebruiken bij een nieuwe bestelling.